Konzervatív becslések szerint 85-90 millió dolláros észak-amerikai összbevételt érhet el a Super Mario Bros.: A film, tekintve, hogy húsvét hétvégéjén kerül a mozikba, és ilyenkor a családok többsége megejt legalább egy mozilátogatást. A kevésbé konzervatív elemzők azonban a 100 millión sem lepődnének meg, tekintve, hogy a filmet óriási várakozás előzi meg, ahogyan az internetes fórumok pezsgése és az előzetesek intenzív lájkolása is mutatja.  

Összehasonlításképpen: a rekordtartó Batman Superman ellen – Az igazság hajnala 181 milliót termelt a háromnapos húsvéti premierhétvégén, az 1993-as, nagyot bukott, élőszínészes Super Mario Bros viszont összesen 39 milliót volt képes bevételezni. Úgy tűnik, az új Mario-film mindössze két nap alatt hozni tudja jobb sorsra érdemes elődje teljesítményét.

A világ egyik legnépszerűbb videójátékából gyártott mozi ügyesen van kitalálva. Két fő törzsközönsége van, az egyik a 12 év alatti gyerekek, a másik a 25 év alatti gémerek. A kettőnek van közös halmaza, ezt azonban jócskán kompenzálja, hogy a gyerekek általában a szülők és/vagy idősebb testvérek kíséretében mennek a multiplexbe, tehát az idősebb korosztály is jócskán képviselteti magát a közönség soraiban. Emiatt a Super Mario Bros.: A film családi mozi lett, azaz a gyerekpoénok mellett olyan humort is adagolnak, ami az idősebbek számára is jó szórakozássá teszi a produkciót.

(Super Mario Bros.:The Movie – hazai bemutató: 2023. április 6.)