A Bourne ultimátum augusztus 3-ai világpremierje előtti nagy PR finis részeként a film gyártója, az Universal Pictures és az internetes kereső-óriás Google stílszerűen beindították saját nagy hajszájukat az amnéziás szuperügynök után. A ma útjára indult The Ultimate Search for Bourne with Google, a Bourne-trilógiára mindhárom filmjére – A Bourne–rejtély, A Bourne csapda és az új Bourne ultimátum – épülő on-line játék, amely a során a játékosok a keresőcég különböző szolgáltatásai és a stúdió promóciós anyagai segítségével eredhetnek Jason Bourne nyomába. A regisztrált résztvevők egy-egy CIA ügynök bőrébe bújhatnak, és három kontinensen át üldözhetik a renegát bérgyilkost, akit különleges megfigyelő kamerákkal, a weboldalon naponta megadott tippekkel és különféle internetes eszközökkel fülelhetnek le. A legügyesebbek a premier napjára – ekkor ér véget a játék – maguk is kideríthetik a főhős valamennyi titkát, és megnyerhetik az általa használt különleges autót, és seregnyi más ajándék mellett egy utat Tangirba, Párizsba, Londonba, New York-ba vagy Madridba.
Feliratkozás a Google.com/Bourne oldalon – aztán óvatosan, ez a Jason Bourne egy veszélyes fickó! (The Bourne Ultimatum – hazai bemutató: 2007. október 25.)