A Universal sokat költ a Jó srácok film reklámjára

Múlt vasárnap 34 országos amerikai csatornán 186 reklámhelyet vásárolt a Universal stúdió a  srácok című vígjáték számára, összesen 4,42 millió dollárért. Ez rekordösszegű költés, és azt jelzi, hogy a stúdió nagy reményeket fűz a filmhez. Ez nem is véletlen, a hivatásos ítészek 77 százalékot adtak a filmnek a Rottentomatoes kritikai portálon, míg a közönség 88 százalékra értékelte. Van olyan kritikus, aki szerint a Jó srácok az év legjobb vígjátéka, egy másik szerint az legnagyobb erőssége, hogy a főszereplő kiskamaszok a legképtelenebb helyzetekben is hitelesen viselkednek.

Jó srácok film
Jó srácok film (from left) Lucas (Keith L. Williams), Max (Jacob Tremblay) and Thor (Brady Noon) in Good Boys, written by Lee Eisenberg and Gene Stupnitsky and directed by Stupnitsky.

A film hősei 12 éves srácok, akik éppen felfedezik a szexualitást, de találkoznak a drog világával is, miközben végig elképesztően káromkodnak. A filmet népszerűsítő egyik poén az, hogy a gyerekszínészek nem nézhetik meg a produkciót, amíg nagykorúak nem lesznek.

A film az USÁ-ban a nyitóhétvégén az első helyen végzett, és Magyarországon is remekül indult a mozikban: a múlt csütörtöki bemutató óta közel 74.000-en váltottak rá jegyet.

(Good Boys – már a hazai mozikban!)

Oszd meg!
  •  
  •  
  • 2
  •  

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük